szombat kis lazsálással

2012.07.14 13:34

Jó hamar keltem, már hétkor fenn voltam, így jó sok feladatot tudtam ma is begépelni, s elkészíteni.

 

Mellette egy kis üzleti tervezést is olvastam, hogy látszatja is legyen a hosszú távoon a mostani dolgaimnak. Fontos, hogy jól megtevezzem, hogy mit szeretnék elérni a közeljövőben, s a távoliban, s ehhez van egy nagyszerű könyv, az ára se volt drága, 3700 Ft, amiben leírják, hogyan kell mindezeket megtervezni.

Kiültem a napozóágyba, s azt is elkezdtem tanulmányozni. Bűnnek tartom, ha egy könyvbe firkálnak, de megtettem  én is, mert annyi hasznos infó van benne. Így felgofom egy tankönyvként, úgy nem fáj annyira érte a szívem, hogy beleírtam.

 

Belegondolva, kb. 5 órát dolgozok napi szinten, amit  a gép előtt töltök, s gépelek, jó lenne ezt emelni egy kicsit, de ettől is fáj már a szemem. De majd kitalálok vmi jó kis stratégiát erre is :) nemcsak hosszú távra :P