új ötletek

2012.07.11 07:44

Nagyon tetszik, hogy folyamatosan eszembe jutnak jobbnál-jobb ötletek, remélem lesz rá elég energiám és időm, hogy folyamatosan tudjam írni a sok-sok információt, amit fontosnak gondolok, s egy kicsit könnyebbé tegyem a diákéveket, s azoknak is segítsek, akiknek már megvan a tudásuk, de szeretnék ezt továbbfejleszteni.

 

Nagy fába vágtam a fejszémet úgy vélem, de nem bánom, mert nagyon élvezem, amit csinálok, ezért is kattog az agyam egész nap, nehogy valamit elfelejtsek.

 

Tegnap pl. elömlengtem a barátnőmnek Mártinak, hogy miket szeretnék, remélem nem untattam vele, de annyi tervem van, hogy elmondani is nehéz. Úgy láttam tetszett neki, s ő is szívesen segít majd nekem a megvalósításban, ha ideje engedi :) Ennek nagyon örülök, mert nagy segítség lesz az ötletelésben, s a kivitelezésben is :) Már nagyon várom a közös munkát. 

Még van pár ember, akit meg fogok környékezni, meg már meg is környékeztem az ötleteimmel, remélem jól tudunk majd együtt dolgozni, s sok hasznos infót tudtok majd tőlünk beszerezni :)

 

Eszter