:)

2012.10.03 16:16

Nagyon örültem, amikor megláttam a statisztikát, ami ezzel a honlappal kapcsolatos :)

Mivel a kezdés nyár volt, így nem számítottam akkor sok látogatóra, de ez a suli beköszöntével rohamosan nő :) így a kezdeti látogatottsági számot megdupláztam :)))))) Remélem ez a tendencia csak jobban fog nőni, s sikerül azt a célomat is megvalósítani, hogy naponta több mint 100-an nézzék meg a honlapot :)

 

Még egy jó hír, amit még elfeljtettem leírni, de nagyon büszke vagyok erre az eredményemre is, az az, hogy a nevezetes szögek írásommal a keresőben a 10. helyen vagyok, de ha képként keres rá az ember, akkor az 1.!!!!!

Nagyon büszke vagyok magamra, s ez erőt is adott, hogy szorgalmasabban gyártsam a feladatokat, segítségeket, hogy mindenkinek minél hamarabb tudjak segíteni a matek vagy angol problémájában.